Top

Veel gestelde vragen

Bij onze klantenservice komen veel dezelfde vragen binnen. Misschien staat het antwoord op uw vraag hier ook wel tussen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u altijd contact met ons opnemen door onderstaand contactformulier in te vullen. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen kunt u uw bestelling binnen 2 werkdagen verwachten. 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd? 
Uw lenzen worden per post verstuurd, u hoeft dan ook niet thuis te zijn als deze worden bezorgd. 

Ik heb geen track & trace code ontvangen, krijg ik nu mijn bestelling nog wel? 
Dat klopt. De kleurlenzen worden per briefpost verzonden om de verzendkosten laag te houden. Hierdoor ontvangt u geen track & trace code. Mocht u na drie werkdagen nog steeds uw bestelling niet hebben ontvangen neem dan even contact met ons op. 

Hoe kan ik betalen? 
U kunt betalen met: iDeal, Paypal, Mistercash, Sofort Banking en overboeking per bank (bij overboeking per bank kan het één tot twee werkdagen langer duren voor u uw bestelling ontvangt). 

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling kan ik deze terugsturen? 
Ja, u kunt ongeopende kleurlenzen naar ons retoursturen door het retourformulier in te vullen en bij uw retour zending mee te sturen. 

Hoelang heb ik de tijd om mijn bestelling retour te sturen? 
Het is wettelijk bepaald dat u binnen 14 dagen uw retour zending moet aanmelden, vervolgens moet u binnen 14 dagen na aanmelding uw zending naar ons opsturen (dit adres staat vermeld op het retourformulier). Zodra wij uw retour zending hebben ontvangen, hebben wij 14 dagen de tijd om het verschuldigde bedrag naar uw rekening terug te storten. 

Ik heb een klacht over de producten of service van Kleurlenzenkopen.nl. Wat moet ik nu doen? 
Bij klachten kunt u in eerste instantie contact opnemen met de klantenservice van kleurlenzenkopen.nl. Dit kunt u doen door een mail te sturen naar: info@kleurlenzenkopen.nl. Onze klantenservice probeert altijd een passende oplossing te vinden voor uw probleem. Mocht dit toch niet lukken, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u een andere vraag? 
Dan kunt u contact met ons opnemen door onderstaand contactformulier in te vullen. Ook kunt u bij dringende vragen telefonisch contact met ons opnemen. Dit kan door te bellen naar: 070 212 46 93



@